АгроСофт ::: автоматизація бухгалтерського обліку
Navigation
Sign In
Enter Email or Username

Password



Not a member yet?
Click here to register.

Forgotten your password?
Request a new one here.
Forum Threads
Latest Articles
Інформація
Наші контакти

Контакти

Директор
тел. (0432) 46-63-49


Фінансовий відділ
тел. (0432) 57-31-12


Відділ обслуговування
тел./факс (0432) 46-17-40
тел. (0432) 46-63-49  
  (097) 099-66-85
  (063) 288-54-49
  (066) 513-24-38

e-mail: servise@agrosoft.com.ua

Регіональний представник

ФОП Лебеда Володимир Петрович
тел. (0432) 57-31-12

e-mail: agrosoft@ukr.net
свідоцтво платника ЄП
витяг для платника ЄП
свідоцтво ЄДР

Регіональний представник

ФОП Шило Сергій Володимирович
тел. (044) 383-18-72
 моб. (097) 579-27-93,
        (066) 764-33-07,
        (063) 906-41-88,
       ----------------
        (050) 988-63-85,
        (063) 804-98-29,
       (096) 401-53-93

e-mail: agrosoft@email.ua
свідоцтво платника ЄП
свідоцтво ЄДР
витяг з ЄДР *

АгроСофт рекомендує
Articles Hierarchy
Articles: Законодавство України - ФСС на випадок безробіття
Інструкція щодо заповнення форми звітності N 5-ПН
ІНСТРУКЦІЯ щодо заповнення форми звітності N 5-ПН "Звіт про прийнятих працівників"
I. Загальні положення 1.1. Відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" ( 1533-14 ) на власників підприємств, установ, організацій або уповноважені ними органи незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, а також фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників (далі - роботодавці), покладено обов'язок подавати виконавчій дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття відомості про прийняття на роботу працівників.
<. . .>

Лист щодо порядку виправлення помилок у Розрахунковій відомості про нарахування і перерахування страхових внесків до Фонду
МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ ЛИСТ від 13.07.2010 р. N ДЦ-03-4612/0/6-10
Державний центр зайнятості - виконавча дирекція Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (далі - Фонд) за дорученням голови правління Фонду О. Шевчука розглянув лист щодо порядку виправлення помилок у Розрахунковій відомості про нарахування і перерахування страхових внесків до Фонду (далі - Розрахункова відомість ) і повідомляє наступне. Порядок виправлення у звітності помилок, самостійно виявлених платником, визначений у п. 6.7 Інструкції про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, затвердженої наказом Міністерства праці та соціальної політики від 18.12.2000 р N 339 (далі - Інструкція). ... ...

Наказ Міністерства праці та соціальної політики України № 41 від 06.02.2009р.
МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
06.02.2009 м. Київ № 41
Про затвердження Змін до Інструкції про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та обліку їх надходження до Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16.03.2009 за №234/16250 Відповідно до Закону України „Про внесення змін до деяких законів України щодо зменшення впливу світової кризи на сферу зайнятості населення” та з метою вдосконалення порядку обчислення та сплати страхових внесків на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Зміни до Інструкції про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та обліку їх надходження до Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, затвердженої наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 18.12.2000 №339, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 16.01.2001 за № 30/5221 (зі змінами) (далі - Інструкція), що додаються. 2. Установити, що роботодавці, зазначені в абзаці четвертому пункту 1.3 Інструкції, починають сплачувати страхові внески з 1 січня 2010 року. 3. Пункт 2.3 Інструкції застосовується з урахуванням вимог пункту 2 розділу ІІ Прикінцевих положень Закону України „Про внесення змін до деяких законів України щодо зменшення впливу світової кризи на сферу зайнятості населення”. 4. Державному центру зайнятості забезпечити державну реєстрацію цього наказу в Міністерстві юстиції України. 5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра В.Онищука. Міністр Л. Денисова

РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ЗАПОВНЕННЮ РОЗРАХУНКОВОЇ ВІДОМОСТІ про нарахування і перерахування страхових внесків до Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття
Розрахункова відомість заповнюється платниками страхових внесків на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття, визначеними Законом України „Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування України на випадок безробіття” та підпунктом 2.1.1 Інструкції про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та обліку їх надходження до Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (далі – Інструкція), затвердженої наказом Міністерства праці та соціальної політики України 18.12.2000р. № 339 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 16.01.2001р. за № 30/5221 зі змінами та доповненнями. Підпунктом 6.7 Інструкції визначено, що роботодавці – платники страхових внесків щокварталу складають у двох примірниках розрахункову відомість (додаток 6 до Інструкції), один екземпляр якої подається до центру зайнятості, в якому платник перебуває на обліку до: 20 квітня, 20 липня, 20 жовтня, 25 січня. Усі примірники розрахункової відомості підписуються керівником і головним бухгалтером підприємства або організації, виконавцем та завіряються печаткою. Другий примірник звіту, завірений центром зайнятості, залишається в бухгалтерії платника страхових внесків. З метою прискорення прийому розрахункової відомості в центрах зайнятості запроваджено сканування паперових форм звіту, у зв’язку з чим розрахункову відомість необхідно подавати на паперових носіях в друкованому вигляді за затвердженою формою. В регіонах, де в якості експерименту запроваджено подання звітності в електронному вигляді, розрахункову відомість можна надавати по телекомунікаційних каналах зв’язку . <...>