АгроСофт ::: автоматизація бухгалтерського обліку
Navigation
Sign In
Enter Email or Username

Password



Not a member yet?
Click here to register.

Forgotten your password?
Request a new one here.
Forum Threads
Latest Articles
Інформація
Наші контакти

Контакти

Директор
тел. (0432) 46-63-49


Фінансовий відділ
тел. (0432) 57-31-12


Відділ обслуговування
тел./факс (0432) 46-17-40
тел. (0432) 46-63-49  
  (097) 099-66-85
  (063) 288-54-49
  (066) 513-24-38

e-mail: servise@agrosoft.com.ua

Регіональний представник

ФОП Лебеда Володимир Петрович
тел. (0432) 57-31-12

e-mail: agrosoft@ukr.net
свідоцтво платника ЄП
витяг для платника ЄП
свідоцтво ЄДР

Регіональний представник

ФОП Шило Сергій Володимирович
тел. (044) 383-18-72
 моб. (097) 579-27-93,
        (066) 764-33-07,
        (063) 906-41-88,
       ----------------
        (050) 988-63-85,
        (063) 804-98-29,
       (096) 401-53-93

e-mail: agrosoft@email.ua
свідоцтво платника ЄП
свідоцтво ЄДР
витяг з ЄДР *

АгроСофт рекомендує
View Thread
 Print Thread
Єдиний соціальний внесок
metodist
Зміна українського законодавства змушує завести нову тему Форуму...

З 01.01.2011 року в Україні вступає в дію Закон "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування".
У спрощеному варіанті можна сказати, що замість чотирьох фондів соціального страхування залишиться лише один на базі Пенсійного фонду України. Відповідно, утримання та нарахування зводяться до одного типу, а також залишиться лише одна звітна форма.
Тексти Закону та відповідного йому Порядку загальнодоступні і розміщені навіть на нашому сайті (можете ознайомитися із новиною за адресою: http://agrosoft.com.ua/news.php?readm...admore=124 ). Та попри те, вони не враховують багатьох нюансів, які виникають разом з основними змінами.
Наприклад, не зрозуміло на даний час, як бути з планом бухгалтерських рахунків, зокрема бюджетних установ: залишиться ЄСВ на 651 замість пенсійних внесків чи буде щось інше, та й решту, мабуть, не завадило б скасувати.
Інше питання - у формах додатків до Порядку не передбачено вказування окремо загального фонду заробітної плати та фонду, на який нараховуються внески: чи це означає, що норма обмеження максимальної суми для соц.внесків скасовується, чи цей момент не врахували...
Аналіз тих же форм на перший погляд показує, що вкотре не враховуються ситуації з перерахунками заробітної плати за інші періоди. Тобто, передбачені правила розподілу нарахування відпусток та лікарняних, але не зрозуміло, що робити із іншими типами перерахунків. А це, на хвилинку, не обов'язково дії з вини бухгалтера - згадайте лишень грандіозні перерахунки за першу половину 2010 року, пов'язані із надто запізнілим прийняттям Держбюджету.
Під питанням також спосіб визначення ознаки застрахованої особи, оскільки для "звичайної зарплати" передбачено одну ознаку, а для компенсацій по тимчасовій непрацездатності - іншу.
Хвилювання викликає також проблема вчасного оновлення спеціалізованого програмного забезпечення (а те, що це буде все той же АРМ-ЗС від БЕСТу - майже стовідсоткова гарантія) та приведення іншого бухгалтерського ПЗ у відповідність новим алгоритмам роботи і форматам звітності.

Подібних запитань вже зараз надто багато, а часу для їх вирішення все менше. Тож будемо чекати на подальший розвиток подій...
 
Jump to Forum