- 18 Jan 2017
- Оновлення
- 2537 Reads
- 0 Comments
Вийшла нова версія АС-Фінплан 2.1.1593.
У ній, відповідно до використання програмно-цільового методу планування, продовжено коригування друкованих та екранних форм, формування транспортних файлів до ДКСУ та виправлено деякі помилки змін попередньої версії.
У ній, відповідно до використання програмно-цільового методу планування, продовжено коригування друкованих та екранних форм, формування транспортних файлів до ДКСУ та виправлено деякі помилки змін попередньої версії.
Детальніше зі змінами можна ознайомитися на Форумі та у розширеній версії новини.
- 18 Jan 2017
- Оновлення
- 1674 Reads
- 0 Comments
Вийшла нова версія АС-Фінплан 2.1.1493.
У ній розпочато реалізацію можливості використання програмно-цільового методу планування. Зокрема, відповідним чином скориговано ряд друкованих форм та формування транспортних файлів до ДКСУ.
У ній розпочато реалізацію можливості використання програмно-цільового методу планування. Зокрема, відповідним чином скориговано ряд друкованих форм та формування транспортних файлів до ДКСУ.
Детальніше зі змінами можна ознайомитися на Форумі та у розширеній версії новини.
- 03 Jan 2017
- Користувачі
- 2342 Reads
- 0 Comments
Пропонуємо нашу щорічну зведену таблицю "Корисна інформація для розрахунку заробітної плати".
Базові значення грунтуються на даних із Держбюджету України на 2017 рік, Закону України № 1774-VIII від 06.12.2013 р. "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України" та постанови Кабміну № 1037 від 28.12.2016 р. "Про оплату праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери" (остання ще не опублікована, але текст уже присутній на порталі КМУ http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=249637026).
Можна сказати, що у порівнянні з попереднім роком все навпаки - оподаткування змін не зазнало, а от базові значення для нарахування суттєво реформувалися.
Отже, у розділі податків і зборів лише оновлено абсолютні значення, пов'язані з мінімальною заробітною платою і прожитковим мінімумом.
Позаяк, варто відзначити те, що лишається "за кадром". З часу введення в дію Податкового Кодексу плановий розмір соціальної пільги на рівні прожиткового мінімуму постійно відтерміновували. Відтепер цю практику припинили банальною зміною ПКУ, де вже стабільно зафіксували норму, що звичайна ПСП завжди має дорівнювати 50% прожиткового мінімуму на початок року. Враховуючи нові нормативи у сфері мінімальної оплати праці, виходить, що пільгою будуть користуватися лише ті працівники, що мають право на її підвищений розмір за кількістю дітей більше 1 або ті, хто з різних причин відпрацює менше місячної норми часу. Та не варто відразу думати про зраду, бо це просто арифметичний вплив нової "мінімалки", яка в будь-якому випадку перевищує поріг застосування ПСП і дає заробіток більший ніж був би із пільгою. Тому, хто мало заробляє або має багато дітей буде і далі отримувати пільгу за звичним розміром, а решта її вже справді не потребують.
Військовий збір продовжує діяти, адже пам'ятаємо, що за ПКУ це буде "до набрання чинності рішенням Верховної Ради України про завершення реформи Збройних Сил України".
Єдиний внесок і утримання аліментів залишились незмінними.
А от з нарахуваннями стало цікавіше.
По-перше, розміри прожиткового мінімуму і мінімальної заробітної плати розмежовано. Тепер ці значення не рівні між собою.
По-друге, саме поняття мінімальної заробітної плати змінило форму і втратило всі зв'язки із встановленням посадових окладів. Мінімальна зарплата відтепер - сукупність всіх нарахувань працівника (за деякими виключеннями на зразок доплати за шкідливість, нічні години, невиробничих премій тощо, вказаними у ЗУ "Про оплату праці", ст.31) і встановлюється один раз на рік. Така зміна потребує ще чимало роз'яснень, але, в цілому, все зрозуміло: якщо за місяць працівник, з усіма можливими надбавками, не отримає мінімальну зарплату, решту роботодавець змушений буде доплатити у формі компенсації фактичної різниці.
По-третє, зв'язки посадових окладів перенесено на прожитковий мінімум. Завдяки цьому, усі коефіцієнти ЄТС повертаються до свого природнього вигляду (останнього, 3 етапу), а поняття диференціації окладів зникає. Відповідно до змін прожиткового мінімуму буде коригуватися розмір окладу 1-го розряду, а решта окладів автоматично збільшуватиметься за градацією ЄТС. Водночас, виникає питання диференціації підсумкової заробітної плати, оскільки має дотримуватись гарантована мінімальна заробітна плата, розмір якої у 2017 році перевищує найменший оклад вдвічі. І така різниця збережеться до 10 розряду на початку року та до 8 розряду наприкінці. Цю диференціацію відтепер змушені будуть вирішувати роботодавці самостійно шляхом встановлення будь-яких доплат у межах фонду оплати праці.
Не забувайте, що зібрана нами інформація у представленій таблиці не є прямою інструкцією до дії. Будь ласка, слідкуйте за новинами і перевіряйте інформацію з різних джерел.
Якщо в подальшому з'являться які-небудь зміни, ми намагатимемося вчасно Вас проінформувати про це.
Оновлено: враховано умови постанови № 1037 від 28.12.2016 р.
Базові значення грунтуються на даних із Держбюджету України на 2017 рік, Закону України № 1774-VIII від 06.12.2013 р. "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України" та постанови Кабміну № 1037 від 28.12.2016 р. "Про оплату праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери" (остання ще не опублікована, але текст уже присутній на порталі КМУ http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=249637026).
Можна сказати, що у порівнянні з попереднім роком все навпаки - оподаткування змін не зазнало, а от базові значення для нарахування суттєво реформувалися.
Отже, у розділі податків і зборів лише оновлено абсолютні значення, пов'язані з мінімальною заробітною платою і прожитковим мінімумом.
Позаяк, варто відзначити те, що лишається "за кадром". З часу введення в дію Податкового Кодексу плановий розмір соціальної пільги на рівні прожиткового мінімуму постійно відтерміновували. Відтепер цю практику припинили банальною зміною ПКУ, де вже стабільно зафіксували норму, що звичайна ПСП завжди має дорівнювати 50% прожиткового мінімуму на початок року. Враховуючи нові нормативи у сфері мінімальної оплати праці, виходить, що пільгою будуть користуватися лише ті працівники, що мають право на її підвищений розмір за кількістю дітей більше 1 або ті, хто з різних причин відпрацює менше місячної норми часу. Та не варто відразу думати про зраду, бо це просто арифметичний вплив нової "мінімалки", яка в будь-якому випадку перевищує поріг застосування ПСП і дає заробіток більший ніж був би із пільгою. Тому, хто мало заробляє або має багато дітей буде і далі отримувати пільгу за звичним розміром, а решта її вже справді не потребують.
Військовий збір продовжує діяти, адже пам'ятаємо, що за ПКУ це буде "до набрання чинності рішенням Верховної Ради України про завершення реформи Збройних Сил України".
Єдиний внесок і утримання аліментів залишились незмінними.
А от з нарахуваннями стало цікавіше.
По-перше, розміри прожиткового мінімуму і мінімальної заробітної плати розмежовано. Тепер ці значення не рівні між собою.
По-друге, саме поняття мінімальної заробітної плати змінило форму і втратило всі зв'язки із встановленням посадових окладів. Мінімальна зарплата відтепер - сукупність всіх нарахувань працівника (за деякими виключеннями на зразок доплати за шкідливість, нічні години, невиробничих премій тощо, вказаними у ЗУ "Про оплату праці", ст.31) і встановлюється один раз на рік. Така зміна потребує ще чимало роз'яснень, але, в цілому, все зрозуміло: якщо за місяць працівник, з усіма можливими надбавками, не отримає мінімальну зарплату, решту роботодавець змушений буде доплатити у формі компенсації фактичної різниці.
По-третє, зв'язки посадових окладів перенесено на прожитковий мінімум. Завдяки цьому, усі коефіцієнти ЄТС повертаються до свого природнього вигляду (останнього, 3 етапу), а поняття диференціації окладів зникає. Відповідно до змін прожиткового мінімуму буде коригуватися розмір окладу 1-го розряду, а решта окладів автоматично збільшуватиметься за градацією ЄТС. Водночас, виникає питання диференціації підсумкової заробітної плати, оскільки має дотримуватись гарантована мінімальна заробітна плата, розмір якої у 2017 році перевищує найменший оклад вдвічі. І така різниця збережеться до 10 розряду на початку року та до 8 розряду наприкінці. Цю диференціацію відтепер змушені будуть вирішувати роботодавці самостійно шляхом встановлення будь-яких доплат у межах фонду оплати праці.
Не забувайте, що зібрана нами інформація у представленій таблиці не є прямою інструкцією до дії. Будь ласка, слідкуйте за новинами і перевіряйте інформацію з різних джерел.
Якщо в подальшому з'являться які-небудь зміни, ми намагатимемося вчасно Вас проінформувати про це.
Оновлено: враховано умови постанови № 1037 від 28.12.2016 р.
Детальніше дивіться у розширеній версії новини
- 30 Dec 2016
- Uncategorized
- 2371 Reads
- 0 Comments
Неначе в казці, добрим дивом,
Хай новий рік у дім до Вас ввійде, Щоб цілий рік жилося в нім щасливо І завжди малося усе! |
- 29 Dec 2016
- Документи
- 1877 Reads
- 0 Comments
Останній місяць року виявився багатим на нові законодавчі нормативи, що стосуються бухгалтерського обліку.
Серед найбільш цікавих, що наберуть сили вже за лічені дні варто зазначити такі:
Закон України № 1774-VIII від 06.12.2013 р. "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України"
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1774-viii
Наказ № 1203 від 31.12.2013 р. "Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі"
http://agrosoft.com.ua/articles.php?article_id=71
Наказ № 1127 від 21.12.2016 р. "Про затвердження Методичних рекомендацій зі співставлення субрахунків бухгалтерського обліку та перенесення залишків"
http://agrosoft.com.ua/articles.php?article_id=72
Закон України № 1801-VIII від 31.12.2016 р. "Про Державний бюджет України на 2017 рік"
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1801-19
Серед найбільш цікавих, що наберуть сили вже за лічені дні варто зазначити такі:
Закон України № 1774-VIII від 06.12.2013 р. "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України"
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1774-viii
Наказ № 1203 від 31.12.2013 р. "Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі"
http://agrosoft.com.ua/articles.php?article_id=71
Наказ № 1127 від 21.12.2016 р. "Про затвердження Методичних рекомендацій зі співставлення субрахунків бухгалтерського обліку та перенесення залишків"
http://agrosoft.com.ua/articles.php?article_id=72
Закон України № 1801-VIII від 31.12.2016 р. "Про Державний бюджет України на 2017 рік"
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1801-19
Детальніше дивіться у розширеній версії новини