Пожежа в ЦОД
- 23 Apr 2014
- Користувачі
- 2800 Reads
- 0 Comments
Протягом вчорашнього дня наш сайт, електронна пошта і всі інші онлайн ресурси не працювали. Також, користувачі наших програм втратили можливість автоматичного оновлення версій програм, надсилання архівних копій баз даних та обміну даними через АС-Фінплан.
В зв'язку з цим, повідомляємо, що підставою усіх проблем є форс-мажорна обставина - пожежа в ЦОД Besthosting ТОВ «ОН-ЛАЙН», яке надає компанії АгроСофт послуги з хостингу.
Офіційне повідомлення від ТОВ «ОН-ЛАЙН»
22 квітня в 2.00 в дата-центрі Besthosting виникла пожежа. Через півгодини після загоряння пожежу вдалося загасити власними силами. При пожежі сервера не постраждали. Постраждала проводка і маршрутизуюче обладнання.
Силами співробітників і ремонтних бригад негайно була розпочата чистка та продувка серверів від кіптяви, тестування роботи і відновлення устаткування.
До середини дня співробітники технічного відділу налагодили роботу маршрутизуючого обладнання і почали запускати частину дата-центру (сервера в зоні Б, які були не в ракмаунт корпусах) і хостингові сервера.
Приміщення зони А буде непридатне до експлуатації ще 1-2 дні. Зараз там проводяться роботи з очищення конструкцій і протяжці всіх комунікацій.
Сервери винесені в інше приміщення, проведено роботи з їх очищення та перевірка включенням. Результати досить позитивні. Сервери візуально працездатні і диски не постраждали.
Зона Б фізично не готова була прийняти всіх "біженців". Бракує ресурсів - електричних ліній, мережевої структури та потужності системи охолодження.
У поточний момент спостерігаються технічні проблеми з маршрутизацією підмереж 31.41.*. Проблему сподіваємося вирішити до 12.00 23.04. Запущені практично всі хостингові сервера (після вирішення проблем з маршрутизацією вони стануть доступні).
Ближче до вечора 24.04.2014 планується старт запуску іншої частини дата-центру зони А.
Ми зараз не в змозі забезпечити повноцінну технічну підтримку, у зв'язку з великим надходженням запитів і максимальної зайнятістю співробітників над усуненням наслідків пожежі. З технічних проблем просимо вас писати на s@besthosting.ua. Телефон і чат можуть бути недоступні.
Ми намагаємося якнайшвидше відновити повноцінну роботу. Але для цього необхідно повне оновлення проводки і заміна маршрутизуючого обладнання (воно вже відбулося, але є невеликі технічні нюанси).
Приносимо свої вибачення за даний інцидент і проблеми що виникли внаслідок цього.
На даний час персонал ЦОД усуває наслідки пожежі і роботу всіх наших ресурсів вже відновлено, але деякий час проблеми з доступом ще можуть спостерігатися.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
В зв'язку з цим, повідомляємо, що підставою усіх проблем є форс-мажорна обставина - пожежа в ЦОД Besthosting ТОВ «ОН-ЛАЙН», яке надає компанії АгроСофт послуги з хостингу.
22 квітня в 2.00 в дата-центрі Besthosting виникла пожежа. Через півгодини після загоряння пожежу вдалося загасити власними силами. При пожежі сервера не постраждали. Постраждала проводка і маршрутизуюче обладнання.
Силами співробітників і ремонтних бригад негайно була розпочата чистка та продувка серверів від кіптяви, тестування роботи і відновлення устаткування.
До середини дня співробітники технічного відділу налагодили роботу маршрутизуючого обладнання і почали запускати частину дата-центру (сервера в зоні Б, які були не в ракмаунт корпусах) і хостингові сервера.
Приміщення зони А буде непридатне до експлуатації ще 1-2 дні. Зараз там проводяться роботи з очищення конструкцій і протяжці всіх комунікацій.
Сервери винесені в інше приміщення, проведено роботи з їх очищення та перевірка включенням. Результати досить позитивні. Сервери візуально працездатні і диски не постраждали.
Зона Б фізично не готова була прийняти всіх "біженців". Бракує ресурсів - електричних ліній, мережевої структури та потужності системи охолодження.
У поточний момент спостерігаються технічні проблеми з маршрутизацією підмереж 31.41.*. Проблему сподіваємося вирішити до 12.00 23.04. Запущені практично всі хостингові сервера (після вирішення проблем з маршрутизацією вони стануть доступні).
Ближче до вечора 24.04.2014 планується старт запуску іншої частини дата-центру зони А.
Ми зараз не в змозі забезпечити повноцінну технічну підтримку, у зв'язку з великим надходженням запитів і максимальної зайнятістю співробітників над усуненням наслідків пожежі. З технічних проблем просимо вас писати на s@besthosting.ua. Телефон і чат можуть бути недоступні.
Ми намагаємося якнайшвидше відновити повноцінну роботу. Але для цього необхідно повне оновлення проводки і заміна маршрутизуючого обладнання (воно вже відбулося, але є невеликі технічні нюанси).
Приносимо свої вибачення за даний інцидент і проблеми що виникли внаслідок цього.
http://www.besthosting.ua/ua/news/116
На даний час персонал ЦОД усуває наслідки пожежі і роботу всіх наших ресурсів вже відновлено, але деякий час проблеми з доступом ще можуть спостерігатися.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Post Comment
Please Login to Post a Comment.
Ratings