АгроСофт ::: автоматизація бухгалтерського обліку
Navigation
Sign In
Enter Email or Username

Password



Not a member yet?
Click here to register.

Forgotten your password?
Request a new one here.
Forum Threads
Latest Articles
Інформація
Наші контакти

Контакти

Директор
тел. (0432) 46-63-49


Фінансовий відділ
тел. (0432) 57-31-12


Відділ обслуговування
тел./факс (0432) 46-17-40
тел. (0432) 46-63-49  
  (097) 099-66-85
  (063) 288-54-49
  (066) 513-24-38

e-mail: servise@agrosoft.com.ua

Регіональний представник

ФОП Лебеда Володимир Петрович
тел. (0432) 57-31-12

e-mail: agrosoft@ukr.net
свідоцтво платника ЄП
витяг для платника ЄП
свідоцтво ЄДР

Регіональний представник

ФОП Шило Сергій Володимирович
тел. (044) 383-18-72
 моб. (097) 579-27-93,
        (066) 764-33-07,
        (063) 906-41-88,
       ----------------
        (050) 988-63-85,
        (063) 804-98-29,
       (096) 401-53-93

e-mail: agrosoft@email.ua
свідоцтво платника ЄП
свідоцтво ЄДР
витяг з ЄДР *

АгроСофт рекомендує
АС-Зарплата 3.4.679
ОновленняВийшла нова версія АС-Зарплата 3.4.679
Основні зміни наступні:
* - скориговано друковану форму своду по відпустках (додано інформацію про робочі дні)
* - скориговано друковану форму довідки про прибутковий податок (розширено поле ПІБ)
* - скориговано друковану форму платіжної відомості на видачу готівки у касі (згідно постанови НБУ №252 від 29.04.2009р.)
* - скориговано екранну форму лікарняного листка (розширено поле для введення значення відпрацьованого часу при розрахунку по 3-му типу)
* - скориговано екранну форму картотеки працівників (додано кнопку "Особова справа", що дозволяє переглядати історію наказів вибраного працівника)
* - скориговано заголовок екранної форми списку посад з підставами для спецстажу
* - додано нову друковану форму довідки про доходи на субсидію згідно затвердженого зразка (наказ Мінпраці №192 від 27.08.2004р.)
/ попередню форму збережено і в подальшому буде скориговано у спрощений вигляд довідки про доходи для подання за місцем вимоги
/ скориговано екранну форму редагування виду оплати (видалено зайве налаштування для включення до довідки нарахувань із ознакою "допомога до 3-х років")
* - змінено модуль експорту даних в АРМ-ЗС для випадків вивантаження нарахувань, що перевищують у поточному місяці ліміт для утримання внесків до ФСС
/ в зв'язку з складністю логіки створення автоматичного розпізнавання усіх випадків розподілу нарахувань при перевищенні ліміту, що могло приводити до помилкових результатів, експорт спрощено: без врахування можливості дублювання інформації у таблицях 6 та 7 Звіту, суми загального нарахування за місяць переносяться у повному обсязі, а суми з яких утримуються внески до ПФ, обмежуються межею їх застосування (відповідно, користувач має самостійно приймати подальші рішення, залежно від кожної окремої ситуації - залишати дані без змін, скориговувати розподіл сум між 6 і 7 таблицями, збільшувати суми тощо)
/ доповнено модуль діагностики даних для експорту в АРМ-ЗС (додано перевірку розрахункових листків і відповідні попередження про перевищення загальною сумою нарахувань у поточному місяці ліміту нарахування для утримання внесків до ФСС, згідно яких необхідно буде перевірити результати експорту даних для вказаних у протоколі перевірки працівників)
* - скориговано алгоритм утримання внесків до ФССзТВП (застосування розміру внеску в 1% починається із сум більших прожиткового мінімуму)
* - виправлено помилку механізму формування друковної форми довідки про медичний стаж працівників (виникала при відсутності тарифікаційного списку на вказану дату довідки)
* - виправлено помилку механізму переходу на наступний місяць (на коректність даних її впливу не було, але з'являлись зайві повідомлення про помилку із файлом shtat.dbf)
* - виправлено помилку закриття платіжних відомостей, сформованих у минулих періодах (задля попередження некоректного рознесення виплат у початкове сальдо, відтепер після зміни дати відомості, документ автоматично зберігається із закриттям екранної форми, після чого його й можна закривати)
No Comments have been Posted.
Post Comment
Please Login to Post a Comment.