Групи
Для ведення батьківської плати (студентів, учнів, дошкільнят і т.д.) використовується довідник груп. Він знаходиться в пункті меню “Головне меню/ Довідники/ Батьківська плата/ Група студентів, клас учнів, підг.група садочку, тощо“.
Окрім поля “Назва групи“, додано нові поля:
- “Підрозділ” – Структурний підрозділ підприємства (організації, установи) до якого відноситься дана група;
- “Керівник групи” – Керівник групи (викладач, учитель чи вихователь), вибирається із довідника матеріально-відповідальних осіб.
Довідник груп окремий (власний) для кожножної із установ департаменту.
Довідник контрагентів
Студенти, учні та дошкільнята, яким буде нараховуватись батьківська плата, в обов’язковому порядку, мають бути заведені в довідник контрагентів.
Обов’язковими для заповнення є наступні поля:
- “Код ЄДРПОУ” – Занести індивідуальний податковий номер фізичної особи;
- “Повна назва” – Прізвище, ім’я та по батькові студента, учня або дитини;
- “Клієнт” – встановити відмітку, так як контрагенту надаються певні послуги, то він являється клієнтом установи;
- “Вказати групу” – встановити відмітку, так як відомість нарахування батьківської плати являється груповим документом, спільним для декількох контрагентів (такого контрагента можна використовувати тільки в групових документах);
- “Група контрагента” – вказати основну групу, в якій навчається дитина (група студентів чи клас учнів);
У зв’язку з тим, що довідник контрагентів спільний для всіх установ департаменту, дитина має бути заведена в довідник один раз із вказанням основної групи навчання однієї із установ депертаменту; при цьому, дитина автоматично додається в довідник “Склад групи” такої установи. При цьому, незважаючи на те, що довідник груп контрагентів окремий для кожної із установ департаменту, і в довіднику контрагентів групу буде бачити тільки одна установа, нарахувати батьківську плату такій дитині можна буде в будь-якій іншій установі департаменту.
Склад групи контрагентів для батьківської плати
.Довідник “Склад групи контрагентів для батьківської плати” являє собою перелік студентів, учнів, дошкільнят, що входять до певної групи або відвідують її.
Довідник знаходиться в пункті меню “Головне меню/ Довідники/ Батьківська плата/ Склад групи (студенти, учні чи дошкільнята)” та містить наступні поля:
- “Група” – Група контрагентів (студентів, учнів, дошкільнят і т.д.), яку відвідує дитина;
- “Контрагент” – Студент, учень, дитина і т.д.; запис довідника контрагентів із відміткою “Вказати групу“;
- “Пільга” – Пільга контрагента (студента, учня, дитини) на оплату відвідування чи навчання в даній групі.
Заповнення даного довідника є обов’язковою умовою для нарахування батьківської плати.
Довідник “Склад групи” окремий (власний) для кожножної із установ департаменту.
Розклад роботи групи для батьківської плати (плановий
календар або графік роботи)
Додано новий довідник “Розклад роботи групи для батьківської плати (плановий календар або графік роботи)“. Він знаходиться в пункті меню “Головне меню/ Довідники/ Батьківська плата/ Розклад
роботи групи (календарний графік)” та містить наступні поля:
- “Рік“, “Місяць” – Календарний місяць для якого складено даний графік роботи;
- “Відмічати робочі дні” – Тип відмітки: ” ” – відмічати вихідні або неробочі дні, “v” – відмічати робочі дні; додано для зручності: можна відмічати ті дні, яких в календарі менше…
- “Дні календаря” – в полі календаря необхідно вибрати робочі або вихідні дні (в залежності від того, що вказано в полі “Відмічати“).
Даний довідник можна не заповнювати. В такому випадку нарахування батьківської плати можна буде проводити кратно повному місяцю, половині місяця, декаді або тижню, незалежно від кількості днів відвідування. Або ввести вручну кількість днів відвідування для нарахування оплати кратно дням відвідування.
Якщо необхідно нараховувати батьківську плату відповідно до табелю відвідування, то “Розклад роботи” має бути заповнений до здійснення такого нарахування. Довідник “Розклад роботи” окремий (власний) для кожножної із установ департаменту.
Довідник пільг для батьківської плати
Додано новий довідник “Довідник пільг для батьківської плати“, що знаходиться в пункті меню “Головне меню/ Довідники/ Батьківська плата/ Пільги на оплату” та містить наступні поля:
- “Назва пільгової категорії“;
- “Скорочення пільгової категорії” – Скорочена назва пільгової категорії, є обов’язковою до заповнення, так як саме вона відображається в меморіальному ордері №15;
- “Обсяг /сума пільги” – Обсяг або сума пільги: в залежності від одиниці виміру, в даному полі вказується обсяг пільги у відсотках або сума пільги в гривнях;
- “Од. вим.” – Одиниця виміру пільги: “%“-відсотки, “грн“-гривні; значення по замовчуванню ‘%’.
Даний довідник має період дії пільги, що обмежується значеннями полів: - “Початок періоду” та “Кінець періоду“, які при вставці/редагуванні не повинні перекриватися для одного і того ж “Номеру запису“.
При необхідності зміни “Обсягу /суми” вже заведеної пільги, починаючи з певної дати, необхідно спочатку:
- відредагувати “Кінець періоду” вже заведеної пільги на дату, що передує на один день даті зміни, а потім виконати наступні дії:
- виділити вже заведену пільгу, та натиснути комбінацію клавіш “Ctrl+F2“;
- в полі “Початок періоду” ввести дату зміни, а в полі “Кінець періоду” – “31.12.9999“;
- в полях “Обсяг /сума пільги” та “Од. вим.” вказати нове значення пільги та необхідну одиницю виміру;
- зберегти запис.
Період дії пільги визначається наступним чином:
- якщо нарахування батьківської плати проводиться в тому ж самому календарному місяці, в якому надавалися послуги, то пільга визначається станом на дату нарахування батьківської плати;
- якщо нарахування батьківської плати та надання послуг проводяться в різних календарних місяцях, то пільга визначається станом на перше число місяця надання послуг.
Довідник “Пільги на оплату” спільний для всіх установ департаменту.
Документ для розрахунків з клієнтами за відомісттю
Змінено документ для розрахунків з клієнтами за відомісттю, що знаходиться в пункті меню “Головне меню/ Первинні документи/ Розрахунки (тільки послуги)/ Розрахунки за відомісттю (батьківська плата)“.
На першій закладці відомості є поле “Група контрагентів“, що визначає вміст відомості:
а) якщо вказана певна група контрагентів, то:
- в позиції відомості можна додавати тільки контрагентів, що входять до даної групи;
- можна, вибравши даний документ в загальному переліку та скориставшись комбінацією клавіш “Ctrl+G“, додати в позиції відомості всіх контрагентів, що входять до складу даної групи;
- можливо використовувати “Розклад роботи групи” (плановий календар або графік роботи) та нараховувати вартість наданої послуги відповідно табелю відвідування;
б) якщо група контрагентів не заповнена, то:
- в позиції відомості можна додати вручну контрагента із будь- якої групи, що належить даній організації;
- неможливо використовувати “Розклад роботи групи” (плановий календар або графік роботи);
Окрім існуючих, додано нові поля:
- “Рік“, “Місяць” – Календарний місяць, протягом якого надавалися послуги. При заведенні нової відомості, пустих або невірних значеннях полів “Рік” та “Місяць” їх значення заповнюється автоматично: якщо дата документа припадає на першу половину місяця, то попередній місяць, інакше – поточний місяць.
- “Періодичність надання послуги” – Періодичність надання послуги: “день“, “тиждень“, “декада“, “половина місяця“, “місяць“.
- “Вартість послуги” – Вартість одного, вказаного в полі “Періодичність надання послуги“, періоду надання послуги. Використовується для автоматичного розрахунку вартості наданих послуг; якщо “Вартість послуги” не вказана (рівна нулю), то в позиціях документу в полі “Сума операції” вводиться готова сума.
- “Вартість кратна дням” – Заокруглювати вартість: ” “-кратно періоду надання послуги (один день відвідування зараховується як весь період), “v“-кратно календарним дням (в співвідношені днів відвідування до робочих днів); характеристика “Вартість кратна дням” доступна тільки у випадку, якщо заведений “Розклад роботи групи“.
- “Відмічати присутність” – Тип відмітки: ” ” – відмічати відсутність клієнта або не надання послуги, “v” – відмічати присутність клієнта або факт надання послуги; додано для зручності: можна відмічати ті дні, яких в табелі відвідування менше…
На другій закладці відомості розміщено табель відвідування, що може мати наступні варіанти зовнішнього вигляду:
а) якщо заведений “Розклад роботи групи“, то табель відвідування має вигляд календаря в якому активні тільки робочі дні, відповідно графіку роботи групи;
б) якщо “Розклад роботи групи” відсутній, то табель, в залежності від значення поля “Періодичність надання послуги“, може містити наступні поля:
- “Повний місяць” – Відмітка відсутній /присутній для періодичності “місяць“;
- “1-а половина місяця“, “2-а половина місяця” – Відмітка відсутній /присутній для періодичності “половина місяця“;
- “1-а декада місяця“, “2-а декада місяця“, “3-а декада місяця” – Відмітка відсутній /присутній для періодичності “декада“;
- “1-й тиждень“, “2-й тиждень“, “3-й тиждень“, “4-й тиждень“, “5-й тиждень“, “6-й тиждень” – Відмітка відсутній /присутній для періодичності “тиждень“;
У будь-якому випадку табель відвідування містить поля:
- “Кількість” – Кількість періодів (якщо “Вартість кратна дням“, то днів), за які нараховується плата;
- “Сума операції” – нарахована сума батьківської плати за вказані періоди відвідування, з урахуванням пільги;
Якщо вказана “Вартість послуги” на першій закладці відомості та заведений “Розклад роботи групи“, то значення поля “Кількість” розраховується автоматично відповідно до встановлених відміток відсутній /присутній в табелі відвідування.
Якщо вказана “Вартість послуги” на першій закладці відомості, то значення поля “Сума операції” розраховується автоматично відповідно до кількості періодів вказаному в полі “Кількість“.
УВАГА! Табель відвідування доступний в режимі редагування безпосередньо самої таблиці, але після внесення змін потрібно обов’язково натиснути кнопку збереження (піктограмка дискети), інакше всі внесені зміни будуть втрачені; активація режиму фільтрації (пошуку) або зміни порядку сортування також призводять до втрати всіх внесених і не збережених змін, так як ці режими перевибирають дані із сервера заново.
Друковані форми
- “Табель відвідування (календар)” – виводить на друк “Табель обліку відвідування дітей” у вигляді календаря із вказанням днів відвідування; виводить інформацію тільки якщо заведений “Розклад роботи групи“;
- “Табель відвідування (по періодах)” – виводить на друк згрупований по періодах нарахування “Табель обліку відвідування дітей“; виводить інформацію тільки якщо “Розклад роботи групи” відсутній;
- “Квитанції на оплату” – виводить на друк перелік квитанцій на оплату по банку, з вкзанням реквізитів організації та призначення платежу.
Змінено друковану форму меморіального ордера №15, що знаходиться в пункті меню “Головне меню /Звіти /Регістри бухгалтерського обліку /Меморіальні ордери (Excel) /Меморіальний ордер №15“:
- додано нові фільтри формування: “Підрозділ“, “Керівник групи“, “Дитина“;
- додано нові колонки в звіт: “Підрозділ“, “Керівник групи“, “Пільга“;
- додано параметр “Тип звіту“:
- “0-детальний” – друкуються всі колонки, дані не групуються;
- “1-по групі” – колонки “Контрагент” та “Пільга” не друкуються, а дані групуються в підсумки по значенню трьох полів “Підрозділ“, “Керівник групи” та “Назва групи“; звіт містить тільки підсумкові дані в розрізі груп;
- “2-по дитині” – колонки “Підрозділ“, “Керівник групи“, “Назва групи” та “Пільга” не друкуються, а дані групуються в підсумки по значенню поля “Контрагент“; звіт містить тільки підсумкові дані в розрізі контрагентів (студентів, учнів чи дітей).
- “3-по підрозділу” – колонки “Керівник групи“, “Назва групи“, “Контрагент” та “Пільга” не друкуються, а дані групуються в підсумки по значенню поля “Підрозділ“; звіт містить тільки підсумкові дані в розрізі підрозділів.