Коротко про головне…
Програма «АС-Комплекс» дає користувачу гнучкий інструмент високого рівня, з допомогою якого можна вирішити майже будь-яке завдання. Перелік функцій даної програми забезпечує можливість ведення бухгалтерського обліку бюджетної установи у повному обсязі включно з обліком матеріалів, медикаментів, продуктів харчування, малоцінних та швидкозношуваних предметів, основних засобів та інших необоротних активів, розрахунки з контрагентами, банківський та касовий облік.
Для більшої зручності в програмі реалізований імпорт інформації по руху коштів з облікових систем банківських установ. Також є можливість вигружати дані по актах та договорах напряму в систему Edata та багато іншого.
Результатом роботи системи є автоматичне формування всіх меморіальних ордерів, журналу-головної, оборотних та сальдових відомостей, тощо.
Система «АС-Комплекс» працює за технологією “клієнт-сервер”, забезпечує повний захист даних на рівні промислової СУБД “Oracle”, та дозволяє обмежувати доступ конкретного користувача до даних за допомогою механізму ролей. У зв`язку з цим для СУБД необхідно виділити окемий комп`ютер, або орендувати віртуальний сервер (самостійно або з нашою допомогою).
Бюджетна конфігурація програми «АС-Комплекс» побудована на засадах “Типової кореспонденції субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з активами, капіталом та зобов’язаннями розпорядниками бюджетних коштів та державними цільовими фондами” (Наказ №1219). Також в програмі використано форми з Наказу №818 Міністерства фінансів “Про затвердження типових форм з обліку та списання основних засобів суб’єктами державного сектору та порядку їх складання”, та інші нормативні акти.
Увага! У програмі «АС-Комплекс» у якості методу оцінки вибуття запасів використовується метод ідентифікованої собівартості відповідної одиниці запасів, тому у випадку якщо раніше установа використовувала інший метод, необхідно буде внести відповідні зміни у облікову політику установи.
Наш лозунг – простота та функціональність. Інтерфейс програми побудований на дещо застарілих, мінімалістичних засадах, але саме це і робить програму простою та доступною для сприйняття. Жодної зайвої деталі, лиш Ви та Ваші дані.
Для більшої зручності деякі крупногабаритні або складноструктурні документи формуються у вигляді електронних таблиць (Microsoft Excel або OpenOffice Calc).
Давайте знайомитись ближче…
Перше знайомство
Знайомство з інтерфейсом програми:
- типи вікон
- режим перегляду та редагування
- пошук
- багаторівневі документи
Обіг матеріалів
Приклад ведення обігу матеріалів в установі:
- надходження
- внутрішнє переміщення
- списання
- формування звітів
Екскурсія по звітах програми
Приклади формування деяких друкованих форм:
- оборотні відомості
- меморіальні ордери
- касові та фактичні видатки
- журнал-головна