АС-Комплекс
«АС-Комплекс» дає користувачу гнучкий інструмент високого рівня, з допомогою якого можна вирішити майже будь-яке завдання. Перелік функцій даної програми забезпечує можливість ведення бухгалтерського обліку бюджетної установи у повному обсязі включно з обліком матеріалів, медикаментів, продуктів харчування, малоцінних та швидкозношуваних предметів, основних засобів та інших необоротних активів, розрахунки з контрагентами, банківський та касовий облік.
Результатом роботи системи є автоматичне формування всіх меморіальних ордерів, журналу-головної, оборотних та сальдових відомостей, тощо.
Система «АС-Комплекс» працює за технологією “клієнт-сервер”, забезпечує повний захист даних на рівні промислової СУБД “Oracle”, та дозволяє обмежувати доступ конкретного користувача до даних в розрізі ділянок обліку. Цільове призначення використання «АС-Комплекс» — організація якісного бухгалтерського обліку на рівні розпорядників бюджетних коштів. Розгортання системи здійснюється на центральному сервері розпорядника, що дозволяє усім підпорядкованим йому бюджетним закладам заощаджувати на апаратному забезпеченні та його сервісному обслуговуванні, водночас отримуючи такі переваги, як: стабільна робота, висока швидкодія, своєчасне оновлення, надійне збереження даних. В свою чергу, розпорядник коштів отримує інструмент для стандартизації типових довідників і можливість консолідації даних усієї мережі підпорядкованих установ.
Облік матеріалів, медикаментів, продуктів харчування, МШП
Ці розділи програми забезпечують ведення складського обліку та контролювання залишків. Користувачі вводять первинні документи, на основі яких автоматично формуються звіти, відомості, тощо.
первинні документиОблік основних засобів та інших необоротних активів
Ці розділи аналогічно попереднім забезпечують ведення обліку основних засобів та контролювання залишків. Первинні документи та звіти, додатково до документів вказаних вище, включають:
первинні документиБанк
Даний розділ включає такі документи:
первинні документи
Касові операції
Даний розділ включає такі документи:
первинні документиРозрахунки
В даному розділі заносяться документи, що не передбачають ведення кількісного обліку і не входять до вище вказаного переліку:
первинні документиБаланс
Даний розділ не містить первинних документів. Всі його звіти формуються автоматично на основі первинних документів інших ділянок обліку.
перелік звітів
Звіти також формуються автоматично і не потребують додаткових дій користувача, таких як запуск функцій: контроль коректності даних, перерахунок звіту, експорт та імпорт даних між розділами програми, тощо. Частина звітів мають можливість формуватись в форматі Microsoft Excel з функцією масштабування.
Система «АС-Комплекс» працює за технологією “клієнт-сервер”, забезпечує повний захист даних на рівні промислової СУБД “Oracle”, та дозволяє обмежувати доступ конкретного користувача до даних в розрізі ділянок обліку. Цільове призначення використання «АС-Комплекс» — організація якісного бухгалтерського обліку на рівні розпорядників бюджетних коштів. Розгортання системи здійснюється на центральному сервері розпорядника, що дозволяє усім підпорядкованим йому бюджетним закладам заощаджувати на апаратному забезпеченні та його сервісному обслуговуванні, водночас отримуючи такі переваги, як: стабільна робота, висока швидкодія, своєчасне оновлення, надійне збереження даних. В свою чергу, розпорядник коштів отримує інструмент для стандартизації типових довідників і можливість консолідації даних усієї мережі підпорядкованих установ.
первинні документи
- -прибуткова накладна
- -видаткові документи (внутрішнє переміщення, списання, видаткова накладна)
- -пересортиця (інвентаризація) та переоцінка (індексація)
- -оборотні відомості (в розрізі МВО або субрахунків)
- -інвентаризаційна відомість
- -відомості надходжень та видатків
первинні документи
- -нарахування зносу
- -введення в експлуатацію
- -відомість нарахування зносу
первинні документи
- -платіжне доручення
- -сальдова відомість
- -банківська виписка
- -список надходжень
- -список видатків
- -оборотна відомість по банківських рахунках
первинні документи
- -прибутковий касовий ордер
- -видатковий касовий ордер
- -відомість надходжень
- -відомість видатків
- -сальдова відомість
- -касова книга (вкладний лист, або звіт касира)
первинні документи
- -розрахунки з клієнтами та постачальниками
- -відомість неоплачених документів
- -відповідність накладних і оплат
- -акт звірки з контрагентом
перелік звітів
- -оборотний баланс
- -форма №1-М “Баланс”
- -журнал-головна
- -картки обліку касових та фактичних видатків
- -меморіальні ордери
Звіти також формуються автоматично і не потребують додаткових дій користувача, таких як запуск функцій: контроль коректності даних, перерахунок звіту, експорт та імпорт даних між розділами програми, тощо. Частина звітів мають можливість формуватись в форматі Microsoft Excel з функцією масштабування.
Відеоматеріали |
► Перше знайомство |
► Облік матеріалів |
► Екскурсія по звітах |
Post Comment
Please Login to Post a Comment.
Ratings