АгроСофт ::: автоматизація бухгалтерського обліку
Navigation
Sign In
Enter Email or Username

Password



Not a member yet?
Click here to register.

Forgotten your password?
Request a new one here.
Forum Threads
Latest Articles
Інформація
Наші контакти

Контакти

Директор
тел. (0432) 46-63-49


Фінансовий відділ
тел. (0432) 57-31-12


Відділ обслуговування
тел./факс (0432) 46-17-40
тел. (0432) 46-63-49  
  (097) 099-66-85
  (063) 288-54-49
  (066) 513-24-38

e-mail: servise@agrosoft.com.ua

Регіональний представник

ФОП Лебеда Володимир Петрович
тел. (0432) 57-31-12

e-mail: agrosoft@ukr.net
свідоцтво платника ЄП
витяг для платника ЄП
свідоцтво ЄДР

Регіональний представник

ФОП Шило Сергій Володимирович
тел. (044) 383-18-72
 моб. (097) 579-27-93,
        (066) 764-33-07,
        (063) 906-41-88,
       ----------------
        (050) 988-63-85,
        (063) 804-98-29,
       (096) 401-53-93

e-mail: agrosoft@email.ua
свідоцтво платника ЄП
свідоцтво ЄДР
витяг з ЄДР *

АгроСофт рекомендує
АС-Комплекс
«АС-Комплекс» дає користувачу гнучкий інструмент високого рівня, з допомогою якого можна вирішити майже будь-яке завдання. Перелік функцій даної програми забезпечує можливість ведення бухгалтерського обліку бюджетної установи у повному обсязі включно з обліком матеріалів, медикаментів, продуктів харчування, малоцінних та швидкозношуваних предметів, основних засобів та інших необоротних активів, розрахунки з контрагентами, банківський та касовий облік. Результатом роботи системи є автоматичне формування всіх меморіальних ордерів, журналу-головної, оборотних та сальдових відомостей, тощо.

Система «АС-Комплекс» працює за технологією “клієнт-сервер”, забезпечує повний захист даних на рівні промислової СУБД “Oracle”, та дозволяє обмежувати доступ конкретного користувача до даних в розрізі ділянок обліку. Цільове призначення використання «АС-Комплекс» — організація якісного бухгалтерського обліку на рівні розпорядників бюджетних коштів. Розгортання системи здійснюється на центральному сервері розпорядника, що дозволяє усім підпорядкованим йому бюджетним закладам заощаджувати на апаратному забезпеченні та його сервісному обслуговуванні, водночас отримуючи такі переваги, як: стабільна робота, висока швидкодія, своєчасне оновлення, надійне збереження даних. В свою чергу, розпорядник коштів отримує інструмент для стандартизації типових довідників і можливість консолідації даних усієї мережі підпорядкованих установ.

Облік матеріалів, медикаментів, продуктів харчування, МШП
Ці розділи програми забезпечують ведення складського обліку та контролювання залишків. Користувачі вводять первинні документи, на основі яких автоматично формуються звіти, відомості, тощо.
первинні документи
  • -прибуткова накладна
  • -видаткові документи (внутрішнє переміщення, списання, видаткова накладна)
  • -пересортиця (інвентаризація) та переоцінка (індексація)
звіти
  • -оборотні відомості (в розрізі МВО або субрахунків)
  • -інвентаризаційна відомість
  • -відомості надходжень та видатків
Облік основних засобів та інших необоротних активів
Ці розділи аналогічно попереднім забезпечують ведення обліку основних засобів та контролювання залишків. Первинні документи та звіти, додатково до документів вказаних вище, включають:
первинні документи
  • -нарахування зносу
  • -введення в експлуатацію
звіти
  • -відомість нарахування зносу
Банк
Даний розділ включає такі документи:
первинні документи
  • -платіжне доручення
звіти
  • -сальдова відомість
  • -банківська виписка
  • -список надходжень
  • -список видатків
  • -оборотна відомість по банківських рахунках
Реалізована можливість автоматичного імпорту видаткових документів із програми “Мережа - М”.

Касові операції
Даний розділ включає такі документи:
первинні документи
  • -прибутковий касовий ордер
  • -видатковий касовий ордер
звіти
  • -відомість надходжень
  • -відомість видатків
  • -сальдова відомість
  • -касова книга (вкладний лист, або звіт касира)
Розрахунки
В даному розділі заносяться документи, що не передбачають ведення кількісного обліку і не входять до вище вказаного переліку:
первинні документи
  • -розрахунки з клієнтами та постачальниками
звіти
  • -відомість неоплачених документів
  • -відповідність накладних і оплат
  • -акт звірки з контрагентом
Баланс
Даний розділ не містить первинних документів. Всі його звіти формуються автоматично на основі первинних документів інших ділянок обліку.
перелік звітів
  • -оборотний баланс
  • -форма №1-М “Баланс”
  • -журнал-головна
  • -картки обліку касових та фактичних видатків
  • -меморіальні ордери
Всі розрахунки та перевірки коректності введених даних виконуються автоматично в момент збереження первинного документу або його детальних позицій.
Звіти також формуються автоматично і не потребують додаткових дій користувача, таких як запуск функцій: контроль коректності даних, перерахунок звіту, експорт та імпорт даних між розділами програми, тощо. Частина звітів мають можливість формуватись в форматі Microsoft Excel з функцією масштабування.





Відеоматеріали
►  Перше знайомство
►  Облік матеріалів
►  Екскурсія по звітах
No Comments have been Posted.
Post Comment
Please Login to Post a Comment.
Ratings
Rating is available to Members only.

Please login or register to vote.

No Ratings have been Posted.