
Усі проблеми обміну даними мають лише п’ять можливих джерел:
- Якщо інформація для імпорту відсутня чи не відповідає очікуванню, то першою причиною для цього є її відсутність взагалі або відсутність змін на транзитному сервері. Тому першою дією має бути перевірка ситуації з експортом у відповідальної за цю дію сторони.
- Якщо при обміні виникають помилки логічності (наприклад, перевищення ліміту тощо), то потрібно, поперше, перевірити ситуацію з даними зі свого боку (чи є усі кошториси, усі зміни до них і ін. пов’язані з помилкою значення), а, по друге, зробити аналогічну перевірку з боку протилежного учасника обміну даними (можливо, було експортовано помилкові записи)
- Якщо з’являються повідомлення про проблеми із підключенням до Інтернет чи серверу, або обмін не доходить до кінця, то потрібно перевіряти наявність/якість свого з’єднання. Рідко, але виникають фізичні проблеми будь-якого доступу до серверу. Отже, якщо з’єднання в нормі, але підключення до серверу не відбувається, варто зачекати деякий час і спробувати виконати обмін пізніше.
- Якщо вказані вище проблеми відсутні, але обмін відбувається некоректно, то можлива невідповідність версій програми експортера та імпортера. Різні версії програми можуть мати різний формат збереження даних (відбувається постійна оптимізація та розширення функцій). В такому разі, потрібно перевірити наявність оновлення програми. Якщо таке є, то оновити програму та виконати обмін ще раз.
- Якщо все вище перераховане не допомагає, висока ймовірність пошкодження структури робочої бази даних або файлу на сервері або й критичну помилку програми. В таких випадках обов’язково потрібно звертатися до сервісного центру.