00. Основні поняття:

  • АНКЕТНА КАРТКА – форма кадрового обліку працівника, що містить інформацію про персональні дані, стаж тощо; знаходиться у меню Кадри → Картотека (викликається редагуванням)
  • ТАРИФІКАЦІЙНА КАРТКА – форма штатного обліку працівника, що містить інформацію про посадовий оклад та його підвищення; знаходиться у меню Економіка → Розрахунок тарифікації (викликається редагуванням)
  • ОБЛІКОВА КАРТКА – форма обліку заробітної плати працівника, що містить інформацію про особисті налаштування розрахунку заробітної плати; знаходиться у меню Зарплата → Розрахунок (викликається редагуванням)
  • РОЗРАХУНКОВИЙ ЛИСТОК – форма щомісячного розрахунку заробітної плати, що містить інформацію про фактичні нарахування і утримання працівника; існує також у друкованому вигляді; знаходиться у меню Зарплата → Розрахунок (викликається окремою кнопкою або клавішею Enter)