Thread subject: АгроСофт ::: автоматизація бухгалтерського обліку :: Проблеми з оновлення АС-Кошторис

Posted by metodist on 23-02-2009 14:06
#3

Так, дійсно, швидше всього була тимчасова проблема з доступом. А взагалі, в таких випадках алгоритм дій наступний:
1) перевірити наявність мережі Інтернет (чи є доступ на інші ресурси)
2) якщо п.1) - позитивний, то перевірити налаштування програми (свій код ЄДРПОУ та параметри FTP: ім'я та пароль у формі обміну даними)
3) якщо пп.1) та 2) - позитивні, то спробувати обмін через деякий час ще раз
А ось повторне встановленя програми - хибний крок. Таким чином Ви можете загубити усі свої дані по видатках та кошторисах спеціального фонду, а проблемі обміну даними не зарадите. В крайньому випадку, можна спробувати встановити програму на інший ПК для перевірки зв'язку.
Ну, й звичайно ж, бажано користуватися актуальною версією програми.